Regulamin

Regulamin sklepu internetowego OgroShop
(z dnia 01.03.2015r.)

I. Informacje o firmie

Sklep internetowy OgroShop, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

Ogry Games Anna Leżańska
ul. Ksieżycowa 16/7
62-020 Swarzędz

NIP 7771592775
REGON 360580837
podmiot wpisany w CEIDG pod numerem wniosku 000118748/2015

Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 607616121 w dni robocze, w godzinach 10:00-16:00 lub pod adresem e-mail biuro@ogrygames.com
Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających zzawartej umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.metro2033.shoparena.pl.
Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji.

W tej wiadomości znajdują się m.in.:
- liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem VAT
- koszty dostawy i ewentualnie dodatkowe koszty wybranego sposobu płatności
- przewidywany termin realizacji zamówienia


Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili potwierdzenia jego złożenia przez kupującego oraz zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie.
Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie poprzez odpowiedni link w Panelu Klienta, jak również kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przelewem bankowym na konto Sklepu: 54 1910 1048 2668 5151 8297 0001 Rachunek Deutsche Bank
- przelewem elektronicznym za pośrednictwemplatformy Dotpay
- gotówką "za pobraniem" podczas odbioru przesyłki;

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuro@ogrygmes.com wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.


W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona.
Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail biuro@ogrygmes.com podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
W przypadku konieczności zwrotu produktu Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl